The Life of Annie

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Annie Johansen - 19 mars 2009 15:53


En sak som är sjukt dåligt med att blogga på denna sidan är att man inte kan svara på sina kommentarer.

Jag har i alla fall inte kommit på hur, och det är dåligt!


Undrar om detta är ödet: Jag sitter och har lektion och känner hur det vibrerar till i min högra byxficka. Jag tar upp mobilen och öppnar sms:et som jag fått. Där står det att Vero Moda öppnar sin butik 10.00 idag, torsdag, på Entré och att de kommer att ha smaskiga erbjudanden hela helgen för medlemar.

Jag tror att det är ödet :P


En liten stund senare sms:ade Maria och sa att hon hade köpt biljetter till En shopaholics bekännelser. Då var det oxå fixat =)


Nu ska jag damm på mitt rum. Sen ska jag läsa på hemkunskapen. Sen ska jag duscha och efter det ska jag måla naglarna.

Just det, och så ska jag ju packa oxå.

Vad ska jag packa förnågot?? Jag suger på att packa!

Eller, nej, jag vet inte om jag är bra eller dålig på att packa...

Jag glömmer för det mesta ingenting, däremot ångrar jag mig alltid att jag inte tog med en spec. tröja eller något annat.

Det är det pissiga med att packa kläder. På morgonen tar man ju på sig det som man känner för att ha på sig och då är det ju jättejobbigt om man inte har packat ner det som man vill ha på sig!

Jag får chansa helt enkelt.

Jag tror att jag ska sno en vit tröja av mamma och kanske inviga min blåa vårjacka...


Imorgon är det vollybollstunering.


Nu måste jag göra hemkunskapen!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards