The Life of Annie

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Annie Johansen - 10 mars 2009 18:53


Jag gick till skolan idag och efter lunchen gick jag hem. Mådde och mår inte bra och som toppen på moset (eller vad man säger) så har hela mitt ben somnat!! AAAAH!!!! HJÄLP! Åh, fy!!

Jag kan inte röra mig!

Nästan borta nu....


Fy, det där var hemskt!

Ja, som sagt var så mår jag inte så bra. Jag har ingen feber, hade i alla fall inte när jag tog den för någon timme sedan, men jag känner mig hängig och sådär, allmänt dålig, helt enkelt.

När jag kom hem gjorde jag en kopp te och sen gick jag och la mig. Sov i kanske, en och en halv timme och sen satt jag mig vid tv:n.


Nu har jag precis blivit klar med dagens uppdatering på datorn. Har kollar Elin Klings blogg på Kanal5.se, Ebba von Sydows på Veckorevyn, Tradera och jag hatar att erkänna det, men, Blondinbellas.

Ja, jag har tidigare skrivit att jag inte tål henne, men, när man slipper höra henne prata så är hon ganska rolig. Emellanåt. det är kul enda tills hon börjar skriva om kvinnors rättigheter och att vi kvinnor krankar ner på varandra och sånt där annat tråkigt. :P

Det har jag gjort i alla fall och det sista på min lista är att skriva det här inlägget.


Nu ska jag sätta mig och läsa Sofis mode som min mor var så snäll och köpte åt mig =)


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards