The Life of Annie

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Annie Johansen - 26 mars 2009 15:47


Läxor

Det borde vara förbjudet att ge läxor i något annat ämne än språk. Och om man ger läxor i alla fall så borde det vara förbjudet att ge dem två dagar innan!

Nu sitter jag här och det känns som om jag har jättemycket att göra!

Jag ska göra sex stycken frågor, so-läxa, om kristendom och annat bullshit.

Sen ska jag läsa färdigt i no-boken till provet på måndag, ska läsa häftet oxå.

Efter det skulle jag egentligen behöva skriva färdigt engelskauppsatsen som skulle ha varit inlämnad för evigheter sedan. Jag var sjuk så jag fick i uppgift att göra den tills senare. Engelska-läraren har dock inte sagt något om det... men, det vore ju skönt att få det överstökat. =)


När alla läxor är gjorda så måste jag raka benen, ska till badhuset imorgon, och duscha. Jag skulle behöva fixa naglarna oxå...de ser hemska ut...

Imorgon ska jag klippa mig. Tio minuter efter att skolan har slutat ska jag befinna mig nere i stan, beredd att klippas.

Jag tycker det är så svårt att få frisörskan att förstå hur jag vill ha det.

Imorgon ska jag inte klippa mig, jag ska bara slinga det, ljusare.

Men det är som sagt var svårt att förklara hur jag vill ha det.

För er som tittar på Gossip girl, så skulle jag vilka ha det typ som Serena... lite ljusare.

Men hur förklarar man det för en, tja, hur gammal kan hon vara? 35-37 år gammal dam som inte kollar på tonårsprogram??

Först tänkte jag att jag kunde skriva ut en bild och visa henne, men sen kom jag på att det inte blir så bra färg och skärpa när man skriver ut.

Sen tänkte jag att jag skulle kunna ta med mig laptopen, men jag som tycker att det är pinsamt att visa en bild på papper tycker att det skulle kännas lite överdrivet och sjukt pinsamt att asa med mig laptopen ner dit.

How to do?

De har en bild där nere på en tjej som har ungefär samma hårfärg. Kan jag säga att det ska vara så fast lite ljusare? Kommer det att bli så nu första gången eller kommer det att krävas ännu fler slingningar?


Vi får la se.

Nu ska jag i alla fall göra so:n. Och så ska jag få ner min bror så att han kan laga mat som han har lovat att göra idag.



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards