The Life of Annie

Alla inlägg under maj 2010

Av Annie Johansen - 1 maj 2010 11:30


Igår drog jag hem till H vis femtiden, M kom efter en liten stund och vi snackade om Kiruna och grejer som hänt här hemma. Efter en massa snack var det dags för grillat, jättegott! Jag säger bara, potatisgratängen!


Efter maten stack vi hem till mig och kollade på Äntligen midsommar. Någon som sett den? Den var bra, jag rekommenderar =)

Sen stack vi tillbaka till H:s place och det var tänkt att vi skulle äta efterrätt, jag var tyvärr så äckligt mätt efter maten att jag knappt kunde äta något, synd för det var oxå jättegott! dom är bra på mat dom dära människorna ;)


Vi nio stack vi ner till stan, innan vi gick till hamnen för att kolla på brasan gick vi till stortorget och kollade på något band som spelade, Strum? Dom var bra =)

Nere vid hamnen var det en massa folk och vi tre fick slå oss genom folkmassan för att komma längst fram ;) Granarna brann snabbt som fasiken och det hela var över på en sekund.

Vi kollade på dom finfina fyrverkerierna och sen gick vi runt i stan och kollade läget. Vi gick ner till slottet och kollade läget där och sen stötte vi på flera roliga människor som vi hakade på.

Trevlig kväll var det i alla fall =)


Nu ska jag snart hem till farmor och farfar och rota i deras källare efter kläder till dansshowen, dom har så mycket skit så jag blir uppriktigt förvånad och bekymrad om jag inte hittar något!



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards