The Life of Annie

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Annie Johansen - 3 maj 2010 18:01

Tack så mycket för hjälpen med mitt bildproblem, jag ska ha skitkul när jag försöker klura ut hur det ska göras ;)


Igår var det söndag och sidan bråkade med mig och alla andra bloggare (mamma) så jag kunde inte komma in och informera er om min extremt händelserika söndag. Men gråt inte, det kommer en ketchup (catch-up) nu ;)


Dagen började med att jag vaknade tidigt, åt frukost, solade litegranna, sen gick jag upp och satt mig vid tv:n och efter ett tag kommer brodern upp och säger att mamma behöver hjälp i källaren.

När jag kommer ner ser jag en massa vatten på golvet i tvättstugan, översvämning...så det var bar till att börja moppa upp vatten.

Jag och mamma moppade ihop 10 liter tillsammans, sen skulle hon golfa och pappa, som nyss stigit upp, lovade att slänga i sig en macka och sen komma ner och hjälpa mig.

Men han kom inte...så jag fick moppa ihop 20 liter själv.

Fattar ni att det var 30 LITER!? Det är jättemycket vatten!


När jag var klar där satt jag mig och kollade på Stolthet och fördom. Sen filurade jag lite på svenskaredovisningen som jag ska ha imorgon och sen gick kvällen.


Idag har det varit måndag hela dagen och jag kom hem från dansen för en stund sen. Vi ska ha en extraträning på söndag...halv 9...på morgonen.

"I love you miss X"


Nu ska jag käka något gott, sen ska jag filura lite mer på svenskan, sen ska jag duscha och klockan 20.00 är det dags för 90210.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards