The Life of Annie

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Annie Johansen - 10 maj 2010 20:00


Jag fick en kommentar om att det jag skrev igår inte rimmade och jag vill bara göra klart för er att säger man det snabbt och lite sluddrigt så rimmar det visst det! Ni får ju ha lite fantasi! Herregud!

 

Idag var det tänkt att jag skulle plugga en massa på so:n, lite har jag allt pluggat, men jag måste plugga mer och det ska jag göra när jag har varit på toa och 90210 är slut =)

Men innan dess har jag faktiskt inte tid ;)

Jag har lite panik inför detta provet...det känns lite som att jag måste ha MVG för att höja mig, å andra sidan orkar jag inte, jag har aldrig varit såhär skoltrött i hela mitt liv. Jag vill bara göra ingenting. Gå till skolan och lära mig saker och göra viktiga saker men inte ha prov och läxor och shit.

Det känns som om alla lärare bara bombar på med en massa sånt bara för att det närmar sig slutet på terminen och det tycker jag är onödigt.

Man kan mäta kunskap på andra sätt.

Menmen, vill dom plåga oss med prov får dom väl göra det...


Hoppas ni har haft en bra måndag och att ni får en bra tisdag. Jag tror vi ska springa slingan på idrotten imorrn...blä.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards