The Life of Annie

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Annie Johansen - 4 maj 2010 17:24


Jag och skog går inte ihop, det är ingen nyhet. Så fort jag hör något som prasslar går det som ett rus i kroppen och jag gör något konstigt ljud ifrån mig och springer med jättehöga, små och snabba kliv en stor båge runt stället prasslet kom ifrån och några meter fram. Jag blir så jävla rädd ;)

Men för några veckor sen var jag på en liten skogspromenad och knäppte några bilder som jag tänkte lägga upp =)

Enjoy!


      

    

    

  

  

Av Annie Johansen - 4 maj 2010 17:03


Jag vill bara informera er om att jag nu har löst mina bildproblem, headern som finns på bloggen nu är dock inte den jag vill ha där så bli inte förvånad om jag får ett nytt utbrott inom en snar framtid när jag ska greja med en annan bild =)


Och så ska jag informera er om att det nu finns biljetter att köpa till Danskompaniets show!


When you wish upon a star

Datum: 14/5 och 15/5

Tid: 19.00 insläpp 18.30 

Kostnader: 40 kr för barn upp till 12 år. 80 kr för 12+

Biljetter finns att köpa på Tobaksaffären


Så köp nu biljetter! Kom och kolla, ni kommer inte å ångra er!


Av Annie Johansen - 4 maj 2010 15:58


Hade So som första lektion idag, vi gjorde uppgifter om I- och U-länder oxå fick vi reda på hur det gick på Islamprovet vi hade för någon vecka sen. Jag hade MVG =D


Efter So:n skulle vi ha svenska och jag skulle redovisa. Men jag hade lite problem och det var;

1. Jag skulle vara sist av 5 pers. och jag var tvungen att gå 15 min. innan lektionen slutade för att jag skulle till tandläkaren.

2. Jag hade inte sagt till lärarinnan att jag behövde tv:n till redovisningen.


Därför var min tanke att få göra det först på lektionen imorgon istället för idag, men lärarinnan tyckte att jag kunde göra det först av alla istället. "Typiskt", tänkte jag ;)

Men när dte var över kändes det så skönt! Nu slipper jag tänka på det mer. Och det gick faktiskt bra, det kändes bra i alla fall =) Hoppas dom som lyssnade uppskattade det ;)


Pappa kom och hämtade mig och så stack vi till Karlshamn där tandläkaren skulle få besök av lilla mig. Dom tog bort "pinnen" jag har haft i gommen, det roliga är att jag inte känner någon som helst skillnad.

Sen bytte de tråd där uppe, vet inte varför för jag hade redan den tjockaste, men spänner gör det i alla fall...


När jag kom tillbaka till skolan hade vi matte. Vi håller på med NP Muntliga i matte just nu så vi har ingen lärare på lektionerna, därför får vi uppgifter som vi lägger fram på katedern sen så att lärarinnan kan se hur mycket vi har gjort, jag gjorde tre uppgifter idag.

Inte bra.

Men jag skrev en liten hälsning nere på pappret så hon fattar varför jag var så seg idag ;)


På musiken snackade vi om avslutningslåtar och jag och två tjejer till stannade kvar efter snacket och övade på en låt som vi nog ska sjunga på avslutningen. Trevligt, trevligt =)


Nu har jag suttit vid datorn så det räcker, nu ska jag göra läxor, måla naglarna och sen ska jag nog sova lite ;) Ta en liten powernap såhär på eftermiddagen, det låter väl trevligt?


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards