The Life of Annie

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Annie Johansen - 12 maj 2010 14:54


Fattar ni att vi har ett litet trevligt minilov nu i fyra dagar? Hur skönt är inte det?


Vi hade So-prov imorse och det kändes bra, hoppas det gick bra ;)

Efter So:n hade vi musik, vi sjöng avslutningslåtar till skolavslutningen, efter det hade vi No och efter det hade vi tyska.

Sen käkade vi.

Efter det hade vi svenska och vi fortsatte med redovisningar.


Nu sitter jag här hemma och myser. Hade tänkt skriva en So-grej idag men jag glömde grejerna i skolan så jag hämtar dom imorrn, ni vet, man har ju en morsa med power, eller i alla fall nycklar ;)


Idag är det dags för barnshowen och jag ska helpa till backstage. Undrar hur dags jag ska vara där...J ringde igår men jag har glömt vad han sa för tid ;) Kunde det varit fyra?

Jag får messa T och fråga.


Jag har fortfarande lite ont i halsen...


Ni har väl köpt biljetter till showen på fredag, eller på lördag?

Dom finns på Tobaksaffären för 40 och 80 spänn, ni kommer inte ångra er, såg dom flesta danserna igår och dom är skiiitbra! Och så får ni fika i pausen!



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards