The Life of Annie

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Annie Johansen - 13 maj 2010 22:43


Jag kom på, för typ några minuter sen, att jag aldrig har hälsat på min broders flickvän...jag har bara kollat konstigt på henne.

Så hon måste tro att jag är världens bitch! Vad pinsamt!

Men det är ju inte läge å hälsa nu när jag redan har glott konstigt på henne...jag får hälsa imorgonbitti...hon ska sova här.


Imorrn är det dansshow mina vänner, jag gillar er som har köpt biljetter.

Er andra....


Fick idag reda på att en av tre personer, bosatta i Malmö, har brutit fotleden så jag var orolig att dom inte skulle komma på dansen där ett tag, men dom kommer i alla fall, den handikappade ska få handikapplats ;)


Vad har ni gjort idag?

Jag har varit på dop, men det drog ut något sjukt på tiden så mamma och pappa fick komma å hämta mig och brodern för att jag skulle hinna till scenrepet med dansen.

Jag hann, och det gick bra idag, typ. Gjorde en jättemiss, menmen, den kommer jag ju inte göra imorgon, då kommer jag nog göra någon annan jättemiss =)


Nu ska jag sova för jag är sjuuuuukt trött.


Mina händer är jättetorra...


Föresten! Ni som inte har köpt biljetter men fortfarande är sugna på att komma å kolla, ni kan köpa biljetter till lördag i Tobaksaffären. Jag tror att det finns några stycken kvar, det var vad jag hörde på scenrepet i alla fall.

Och tro mig, kommer ni inte å kollar kommer ni ångra det för det är jäkligt bra alltså!


Hejdå!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards