The Life of Annie

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Annie Johansen - 20 september 2009 20:47


Efter mååånga om och men så har jag äääntligen bestämt mig. Jag kommer att lämna tillbaka skinnjackan och behålla den jag redan har. Anledningen till att jag letade efter en ny skinnjacka var för att den jag har låter så förbaskat eftersom den är av äkta skinn. Men så tänkte jag att eftersom jag har planer på att köpa två vinterjackor och redan har en annan så kommer jag nog inte använda en skinnjacka så mycket att jag inte kan stå ut med att den låter de få ggr. jag använder den. Så nu blir det alltså såhär att jag köper ett par fodrade stövlar, (bra till hockeysäsongen), som jag såg på BR.Skor i Bromölla igår, jag budar på ett par converse på Tradera och så köper jag troligtvis två vinterjackor på Ullared, förutsatt att jag hittar =)

Det låter väl bra?


När jag inte har gått omkring och funderat på lösningen till detta ilandsproblem så har jag varit på min första hockeymatch för säsongen, putsat ett fönster, ätit och skrivit klart det av no:n som jag skulle göra nu över helgen.

Nu behöver jag bara ställa en liten fråga till no-läraren, sen kan jag skriva ut det jag har skrivit och sen ska jag bara rita ön på ett A3-papper och så är jag färdig. Nice! =D


Undrar om jag ska gå och lägga mig. Jag är rättså trött....


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards