The Life of Annie

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Annie Johansen - 18 september 2009 21:15


Folk brukar säga att de har bildbrist. Men jag har verkligen bildbrist!

Jag har ändrat lite på bloggen och det får helt enkelt vara så tills jag skaffar en bättre bild så att jag kan ändra utifrån den. Det råkar inte vara så att det finns någon där ute som äger på att göra "headlinebilder", heter det så? Hajjar ni vad jag menar?

I så fall får ni gärna höra av er!

Av Annie Johansen - 18 september 2009 19:47


Min kära mor har upptäckt Facebook. Hon gjorde tydligen det igårkväll efter att jag hade gått och lagt mig. Och nu idag när jag kom hem från skolan så fann jag henne sittandes i soffan med datorn i knäet. Helt paralyserad av datorskärmen. Så paralyserad att det var jag som fick säga "Hej" även om det alltid är hon som skriker det innan man har hunnit stänga ytterdörren. Det är lite skrämmande. Fast det kanske, i och försig, är ännu mer skrämmande att hon är skitimponerad av det hon ser på skärmen. Helt lyrisk över att hon hittar en massa gamla klass- och arbetskamrater.


En sak som jag tycker är cool är att en av hennes gamla arbetskamrater, nuförtiden bor på Gotland och jobbar i något hem för ensamma asylsökande barn. Det är coolt! =)


En sak jag tänkte på idag: Jag är nog den enda tonåringen som dammsuger huset och städar toaletterna en fredageftermiddag/kväll. Sorgligt?

 

Inte för att jag har något emot det. Eller ja, alltså, just städningen är kanske inte det roligaste att hitta på men att jag är hemma har jag inga problem med =)


Vet någon av er kära läsare om man kan ladda hem musik från Spotify till mobilen utan att ladda hem det där Spotsave?


Nu blir det snart idol och sen ska jag nog sätta mig ner och ta tag i hockey-skivan som ska göras till kommande säsongen!


Av Annie Johansen - 18 september 2009 15:59


Jag hade tänkt ladda upp det här YouTube-klippet tidigare men det är inte förns nu som jag har förstått mig på hur man lägger in det i ett inlägg =)

Det här klippet är skitcoolt. En hyllning till Michael Jackson som gjordes i Stockholm av dansgruppen Bounce. Det är så satans coolt! Riktigt powerfult =)

Något liknande ordnades här i närheten av Sölvesborg, men jag missade tyvärr det. Var på Öland...



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards