The Life of Annie

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Annie Johansen - 19 september 2009 20:14


En kille ~17 hjälper en tjej ~17 med några matteuppgifter. Hon verkar ha svårt att förstå vad uppgiften går ut på.
Killen: Om vi säger så här istället då. Tänk att det finns tolv personer som skall dela på tio kronor. Hur mycket får de var och en då?
Tjejen (efter en stunds tystnad): Då blir några utan!

Av Annie Johansen - 19 september 2009 19:27


Jag och mamma har spenderat dagen på loppisar och en sväng till stan.

På Lions hittade vi en massa böcker och mamma hittade några skohyllor. Efter en annan loppis där vi inte hittade något stack vi ner till stan. På Schack Matt hittade mamma ett par chinos, som även jag kan använda ;)

För att få en stämpel i sitt lilla Schack Matt - kort så var hon tvungen att köpa något till så hon köpte ett par snygga undisar till sin underbara dotter.


  


Jag hittade en skinnjacka, men jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle köpa den eller inte så jag lånade hem den. Den kostar 599.95 :- och den är väldigt snygg. Den enda anledningen till att jag tvekar är för att jag är i behov av ett par skor (converse) och det blir lite för dyrt att köpa bådeoch samma månad =)

Vi får väl se vad jag gör.


  


Nu ska snart jag, mamma och brodern sätta oss och kolla på Män som hatar kvinnor. Får se om min kära bror klarar av det. Han har haft ett Sagan om ringen - triathlon idag så hans ögon är helt röda =)


Av Annie Johansen - 19 september 2009 19:23


  

Kofta H&M, tröja Gina Tricot, jeans H&M, klocka Juhlins


Annie har lagt upp en dagens! Få se nu, är det första på, åtta månader?

Jag måste faktiskt bli bättre på det här. Att fota i allmänhet och lägga upp här. Det får bli skärpning!


...

Av Annie Johansen - 19 september 2009 19:21


  

Kalla det vad ni vill, jag kallar det barnarbete.

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards