The Life of Annie

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Annie Johansen - 28 februari 2009 11:02


Jaha, kollade ni på Så ska det låta eller Let´s Dance igår??

Själv kollade jag på båda två. Fast jag kollade nog lite mer på Let´s Dance.

Det var Carl-Jan som fick lämna igår. Jag hade hoppats på att tanten skulle åka ist, menmen. Morgan, Niclas och Leila är iaf kvar =)

Efter Let´s Dance var det som vanligt Samantha Who?, trevligt, och sen gick jag och la mig.


Vaknade för ett tag sen, har ätit frukost och lite sådära och nu ska jag och mamma snart på hockey. SIK - Pantern -97 i Sölveshov.

Jag ska filma, of course.


Kommer ni ihåg matchen mot Helsingborg som blev inställd?

De ska spela den matchen nu på onsdag ist. Då tycker pappa att jag ska följa med och filma, han har erbjudit mig 200:-, vilket är rättså mycket om man jämför med dem 70:- jag skulle ha fått annars.

Det är bara det att på onsdag klockan 19.15 - 20.15 har jag dans och klockan 21.00 är det Grey´s Anatomy.

Okej, Greys Anatomy går på repris på söndagar, så det vore väl inte hela världen att missa det, men dansen är faktiskt viktig.

Vi ska gå igenom och reda ut alla oklarheter på den första dansen (vi gör två i varje grupp) och då måste jag vara med.

Usch, jag hatar dilemman!


Imorgon ska jag och min broder ha ett gemensamt kalas här hemma för släkten. Han fyller den 13/2 jag den 17/3 så vi slår ihop kalasen eftersom att våra helger är fyllda av hockey och konfirmationsträffar. Trevligt, då får man träffa kusinerna =)


Nu ska jag nog läsa lite innan matchen =)



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards