The Life of Annie

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Annie Johansen - 26 februari 2009 16:29


Idag började dagen med slöjd. Jag klippte och hade mig och nästa gång ska jag sicksacka kanterna =)

Efter slöjden hade vi matte. Inget spec.

Sen åt vi, sen hade vi engelska. Klockan gick fel i klassrummet så Lena råkade släppa oss tio minuter tidigare än vad vi skulle.

Sen hade vi tyska, gjorde massa övningar.

Efter tyskan hade vi musik. Jag ska spela gitarr på Brand New Game.

Halleda! Jag och elgitarren är inte bästa vänner, men det måste gå.

Det var lite pinsamt när Hampe skulle visa mig ackorden och frågade om jag tog baré ackord eller ja...vanliga ackord, fast han sa något annat.

Jag tittade dumt på honom och svarade: "Eh...jag vet inte..."


Ackorden är inte så svåra, med lite träning så sitter de nog. Men man ska ju bara spela på typ två strängar och det är jättesvårt!


Menmen, efter musiken hade vi svenskaprov. Jag tror att det gick bra...fast jag kunde inte komma på vad imperativ var. Det stod typ:"Skriv verbet sitta i imperativ". Jag tänkte och tänkte och tänkte och jag kunde lixom se sidan det står på i häftet framför mig. Men, jag kunde det inte. Nu vet jag dock att det skulle varit:"Sitt!".



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards