The Life of Annie

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Annie Johansen - 4 februari 2009 18:13


Idag när jag kom till skolan fick jag reda på att vi har följande läxor/prov nu innan sportlovet:

Torsdag 5/2: Tyska glosor

Fredag 6/2: Engelska glosor + Matteläxa

Onsdag 11/2: Inlämning av So-arbete + Tyskaprov

Fredag 13/2: No-prov + Engelska glosor + Matteläxa


Så ser det ut. :P Men, det fixar jag =)


Jag fick reda på att jag har missat ett jättebråk mellan två individer på skolan. Varför händer allt roligt när jag inte är där???

Fast när jag fick höra lite mer om vad bråket handlade om så var det inte lika intressant längre. Någon hade snackat skit om någon och de började bråka. Så det var inte något smarrigt triangeldrama eller något sånt....


På söndag börjar Gossip Girl klockan 20.00 på kanal5!!! =)


Nu är det dans om exakt 57 min. enligt min klocka och ikväll är det Top Model. Jag missade det igår, jag tittade på någon film på tv4Film. Den var skitrolig. Ni måste se den! Ska se om jag kan kolla upp vad den heter.


Riktigt rolig var den :P


Nu ska jag öva mer på tyskaprovet. Engelskan och matten som skulle bli gjord idag får jag göra efter dansen, i reklampauserna.

Vår dans börjar klockan 19.15 och håller på till 20.15 Har du hört något så dumt innan??? Helt sjukt ogenomtänkt!!



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards