The Life of Annie

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Annie Johansen - 5 februari 2009 19:20


Jag tror att jag har feber. Jag har sådär jobbigt ont i hela kroppen. Suck, jag vill inte vara sjuk! Det är så sjukt (haha) tråkigt!!

För övrigt så var jag nog på toa ungefär femtielva gånger i skolan idag. Om man räknar ihop det med "snytanäsanbesöken" här hemma så har jag nog gått sextioelva gånger. Hopplöst.

Undrar vad lärarna tror att jag gör när jag går ut hela tiden....


Jag gjorde nyss ett test på bilddagboken som någon hade lagt ut. Det sa att jag är en tönt.

1. Jag har tandställning (tack för den) :P

2. Jag gör mina läxor

3. Jag är duktig i skolan - eller något liknande

4. Jag går aldrig ut på kvällarna

Och så var det två saker till som jag inte kommer ihåg.

Jag är en stålt tönt =)


På lördag börjar melodifestivalen. Jihoo! =)

Jag är lite skeptisk till att Kristian Luuk inte är programledare i år dock. Jag är lite som en gammal tant som inte tål förändringar. =)

Men, vi ska nog klara oss utan honom.

Lördagen den 7/2, premiär för Melodifestivalen -09 ordnar SIK -97:ors föräldrar en liten "fest", men pizza och sådär. Vad exakt tänker de med?!

Melodifestivalen är något heligt i vår familj. Det är ingenting man kollar på inne i en cafeteria där man dessutom inte hör någonting för att alla pratar! Vi måste kolla på det hemma, liggandes i soffan med suroundet (om det är felstavat så är det för att jag snöt mig extra mycket på svenskan) uppskruvat på max så att vi hör varenda litet ord, andning, harkling och groda. För er som inte talar "Johansen-språket" så är groda en sak som ibland kan hända med rösten när man sjunger. Man får en liten: ahaijdha. Om ni förstår vad jag menar?


Ivfsh så är det som sagt var något heligt så jag tänker bara äta pizzan och gå därifrån. Fast några, som jag ej nämner vid namn, kommer säkert att säga: "Nej, men vi kan sätta på tv:n här, det blir mycket trevligare om vi tittar på det tillsammans" och blablabla.

Nej, tacka vet jag tv:n hemma. Där kan jag sitta i min ensamhet och lyssna efter grodor.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards