The Life of Annie

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Annie Johansen - 12 februari 2009 16:03


Mina filmer från CDON har kommit! =D

I förgår kväll beställde jag filmer från CDON. Fame, Annie och en musikalbox med The Phantom of the Opera, Mrs.Henderson och Chicago. Trevligt =)

Får se när jag kan trolla fram tid till att kolla på dem =)


Idag hände det inget spec. i skolan....Maja hade ont i magen, Haag var sjuk, ja....Själv var jag på bra humör =) Julia fick en "ångerstattack och gick hem" på musiken så jag och Sara fick sjunga hennes tråååkiga låt. När vi slutade, satt Julia vid skåpen, alltså hade hon utfört en vanlig skolkning, inga ångerstattacker :P

Den tråkiga låten heter Kräm och den spelas av Kent. Första meningen på första versen är: Jag vill ha din ryggrad här.....hmmmm


Vi hade slöjd idag oxå. Jag har klippt och klistrat i mönstret och nästa vecka ska jag börja klippa i tyget. Det är oxå trevligt.


En skoldag kvar, sen är det sportlov! Min fader och broder ska till Gävle tre dagar på lovet och då ska jag och mamma gå på bio, kanske äta ute, åka till Väla osv. En massa saker som de inte behöver få veta :P Trevligt =)


Nu måste jag läsa no:n. Vi har prov imorgon och jag har inte läst det ännu. Jag tror dock att jag kan det, det är i så fall ljudet jag har lite funderingar över, men, hur svårt kan det va?





Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards