The Life of Annie

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Annie Johansen - 8 februari 2009 17:46


Helvetes jävlar!

Nu är det tredje gången jag skriver dethär inlägget! Det har raderats två gånger tidigare! Skit oxå! Det är inte lika roligt att skriva det andra och tredje gången!


Konfrimationen var inte lika dödstankegivande som den brukar. Det var faktiskt nästan trevligt :P


Just nu sitter jag och låtsasshoppar på H&M.com.

Låtsasshoppa är när man lägger allt man vill ha i Shoppingkassen. Sen sitter man och dreglar lite medan man tittar på varorna. Sedan stänger man ner sidan och gråter en skvätt för att summan på allt man vill ha är alldeles för hög för månadspengen...


Melodifestivalen?

Ja, Petra Mede var i alla fall sjukt rolig. Även om jag och mamma inte hängde med i alla svängar. Några gånger tog det ett tag innan vi fattade skämten. T.ex "Jaha, alla skottar och alkisar".

(Det sa hon när Scotts och Alkazar duellerade) =) Ha ha...

Jag är lite tveksam dock. Jag menar, Caroline af Ugglas?

Okej, låten var inte jättehemsk, men den passade lixom inte in där.

Om jag hade fått bestämma så hade Alkazar och Marie Sernholt (stavning?) gått direkt till globen. Emilia och Nina skulle gått till andra chansen och om jag hade fått bestämma i internationella juryn oxå så hade jag valt Emilia.

Men, nu är det inte så och vi får vara nöjda med besluten som tagits...


Näsrapport:

Jag befinner mig fortfarande på "Det tar aldrig slut" - stadiet.


Nu ska jag nog göra lite tyska.


( Gossip Girl ikväll kl.19.00 på Kanal 5 )



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards