The Life of Annie

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Annie Johansen - 22 februari 2009 20:40


Ahhh! Jag som redan är irriterad! Tror ni inte att allt jag skrivit raderades!?!?


Vi skulle på hockey imorse, till Helsingborg. När vi har ungefär 5 km kvar att köra så ringer deras tränare och ställer in matchen. Det fanns såklart en bra förklaring till det, men jag tänker inte dra den. Jag låter er tro att helsingborgarna är dumma i huvet. =D

Vi vände och åkte hem igen. Fast jag förlorade inget på det, jag får betalt även om jag inte filmade.


Undrar ni varför jag är irriterad? Jo, för jag fattade nyss hur misslyckad min klippning blev. Jag har haft det uppsatt sen jag klippte mig i torsdags och nu, när jag skulle duscha så märkte jag hur uppklippt, kort och tunnt det är! Blööö, jag vill ha mitt ouppklippta, långa och tjocka hår tillbax!


Jag tror jag ska gå upp på mitt rum och gråta i 15 min. innan Wallander börjar....



Av Annie Johansen - 22 februari 2009 07:46


Jag var ungefär såhär possitiv till livet när jag vaknade 06.53 imorse, eller väcktes, för man vaknar aldrig av sig själv när min fader är hemma.


Inte blir jag mindre irriterad när min moder sitter här bredvid mig och rättar stavfel!


Gud, vad jag har vaknat på fel sida idag! "SUCK"


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards