The Life of Annie

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Annie Johansen - 31 oktober 2009 15:35


1. Jag får damp och självmordtankar ploppar upp i huvudet på mig då jag nu i två dagar i rad har kännt det som om det vore söndag. Jag hatar söndagar! Och tänk då imorgon när det faktiskt är söndag!

Skriver jag inte imorgon vet ni varför.


2. Jag har nu, efter mycket tjat från min brors sida, givit honom en egen låtlista på min Spotify. Jag gjorde dock klart för honom att jag inte ville ha någon oreda på sökningarna och upptäckte jag att det saknades låtar någonstans så skulle han vara glad om han fick lyssna på musiken i mina låtlistor.


3. Jag är varm och har solen rakt i ögonen när jag sitter här i soffan för solpisset står så lågt.


4. Jag behöver en vinterjacka. Jag vet inte vilken modell jag är ute efter men jag känner att jag behöver en. Jag har nu letat på h&m.se och ellos, ska nu rota igenom tradera.se.


5. Vilket är bästa självmordssättet?


6. Varför är det inget bra på tv en lördagkväll?


7. Har någon av er sett filmen Dumpa honom?


8. Varför han ingen kommenterat om att renovera min blogg?




Av Annie Johansen - 31 oktober 2009 15:26


Ojojoj, efter många om och men och men och om så kom jag tillslut fram till dessa besluten:


Bästa kille:

 

  

Han har en tendens att hamna här...

2:a plats: Calle

 

Bästa tjej:

 

  

Ojojoj, Tove

2:a plats: Reza

 

Bäst klädda kille:

 

  

Eddie

 

Bäst klädda tjej:

 

  

Mariette

 

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards