The Life of Annie

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Annie Johansen - 25 oktober 2009 18:46

Detta, mina damer och herrar, är genialiskt!

Av Annie Johansen - 25 oktober 2009 16:56


Jag var inte beredd på att det skulle bli mörkt så snabbt helt plötsligt! Det är beckmörkt ute! Sen kanske inte molntäcket precis hjälper ;) Alltså får det bli en bild på kläderna imorrn istället. Jag ska ju vara ledig en hel vecka nu så förhoppningsvis kommer det bli fler inlägg än vanligt =)

Jag hann i alla fall ta en bild idag på någonting som jag personligen tycker är helt genetaliskt. Vad det är får ni se senare =)

Av Annie Johansen - 25 oktober 2009 14:36


Jag skrev detta inlägget innan men när jag skulle spara raderades allt! Precis i det ögonblicket då "Fel på anslutnings-sidan" poppar upp så sjunker hjärtat i bröstet på en och man vill ta död på sig själv. För det är första gången man skriver ett inlägg som man har den rätta insperationen till det, det är inte alls lika kul att skriva det igen och det blir aldrig lika bra.

Men nu har jag lugnat ner mig med potatismos och köttbullar och ska nu dra en lite mer förkortad version av gårdagen.


Vi åkte till K-stad för shopping och Michael Jackson-hyllning på Lilla torg. Vi fick skjuts av mamma och mormor som oxå skulle dit. Var där vid tio och shoppade fram till tolv då hyllningen började. Det var skitkul! Man får en sån kik,  eller jag får i alla fall en kick, när jag vet att människor kollar på mig när jag gör något jag är bra på och känner mig säker på. ;) De andra två var rättså skeptiska till en början men när allt var slut tyckte de det var lite sorgligt att de aldrig skulle få dansa dansen igen.

Efter dansandet gick vi och åt på Graffiti. Varm baguett med ost, skinka och vitlössmör. Mums.

Både H och M skulle titta efter skor så efter maten gick vi runt i alla skoaffärer. M hittade men inte H.

När vi var trötta i benen och nöjda med våra inköp tog vi tåget hem. Mamma och mormor hade blivit nöjda någon timme innan oss så de hade redan kört hemåt.

Jag shoppade två tröjor på HM:s herravdelning. En skjorta och en grå, mysig tröja. Ska se om jag kan fixa en någorlunda bra bild på de senare.


När vi kom hem gick jag in till mig och svidade om till myskläder. Sen drog vi till H 20 meter från mitt. Där skrev vi lite på manuset till musikalen i skolan. Vi letade bönder till ett projektarbete. De båda andra tyckte på fullt allvar att vi kunde ringa en bonde klockan åtta en lördagkväll men det tyckte inte jag så den handligen lyckades jag stoppa. Vi gick ner i stället och sjöng Sing star, dansade, pratade, hoppade studsmatta, gick en runda runt kvarteret. Vi hade planer på att gå ner och checka Mjällbyfesten i stan men struntade i det då både jag och H var iklädda pyamasbyxor.


Imorse väcktes jag av ett mess från M. Hon undrade om jag ville komma över och skriva mer på manuset. Det gjorde vi i någon timme, sen skiljdes vi åt och jag gick hemåt =)

Nu ska jag titta på The Rachel Zoe Project och sen ska jag städa en toalett och läsa ut min engelskabok och skriva resension på den.


Av Annie Johansen - 25 oktober 2009 12:50


Bästa kille:

 

  

Eftersom jag lovade att det inte skulle förkomma flera delade förstaplatser så bestämde jag mig till sist för att välja Erik pga att hans framträdande var roligare än Eddies.

 

Bästa tjej:

 

  

Jag trotsar Bagge och röstar för Tove.

 

Bäst klädda kille:

 

 

Även i denna kategorin hade han konkurrens av Eddie.

 

Bäst klädda tjej:

 

   

Klockrent Reza! Älskar skinnhandskarna!

 

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards