The Life of Annie

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Annie Johansen - 23 oktober 2009 17:02


Challoo allihopa!

Idag är det fredag, äntligen! Nu har jag en hel vecka framför mig med en massa kul, och plugg... =)

Sen jag kom hem från skolan har jag bara suttit vid datorn så jag har tankar på att gå ner och äta något innan jag tynar bort här i soffan. Jag måste plocka undan på rummet oxå, det ser ut som om det är min broders rum. Då är det illa.


Idag började vi med So, var lagom kul. Sen hade vi matte, lunch, engelska, gala, no. Galan var bra, inga jättetondöva ;) No-lektionen var den slappaste av alla no-lektioner. Vi kom in, fick göra något provansökningsgrej till gymnasiet, fick ett papper och någonting väldigt onödigt som alla nior ska göra. Efter det lekte vi hänga gubbe och sen fick vi gå. =) Så bra kan det vara om läraren inte är på lärarhumör!

Imorrn ska man till K-stad. Men jag får inte köpa så mycket för jag måste kunna slösa på Ullared på tisdag! Usch, hur kommer detta gå? Jag i K-stad utan att köpa något, tro inte att jag har glömt den där söndagen på Entré i Malmö! Jag drömmer fortfarande mardrömmar om när jag hittade en massa saker men inte hade några pengar! Åh fy, hemska tanke.


Nej, nu ska jag slita mig från Spotify, äta något och senare ikväll är det Idol!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards