The Life of Annie

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Annie Johansen - 29 oktober 2009 22:25


Den 31:e är det ett år sen jag började blogga! =)


Det var såklart den 28/10 -08 som bloggen skapades, sorry =)

Av Annie Johansen - 29 oktober 2009 22:17


Ja, gud vad jag är trött! Det känns som om det är det enda jag säger nu förtiden. Idag var hela familjen på en liten trip till världskrigslandet (får man skriva så?), nej, bäst jag suddar ut det...

Jag förstod och förstår fortfarande inte riktigt att man sitter i en bil i runt 3 timmar, sen färja i 45 min. bara för att handla lite sprit. Vilken familjeutflykt lixom? Och på färjan gungade det, och det stank parfym. På hemvägen somnade min vänstra skinka. När vi stannade för att fika fick vi sitta i bilen för det var så kallt ute. Jag fick gå upp tidigt.

Men trots allt detta var det faktiskt rättså trevligt. Man fick ju umgås lite med brodern sin som man nästan aldrig ser skymten av.


Jag invigde min 80-talsinspirerande tröja från Ullared idag =) Jag kände mig cool.


Imorgon ska jag och mamma till ett gym och träna, hon ska träna, jag ska dansa i lokalen bredvid. Efter det blir det dusch, so, städ?, idol och dagens inhandlade godis =)


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards