The Life of Annie

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Annie Johansen - 19 oktober 2009 18:27


Imorgon är det en vanlig tisdag. På onsdag har alla i skolan matteprov. På torsdag har vi någon gymnasieinformation igen, vi missar engelskan, svenskan och musiken, tror jag. På fredag är det Halloween-gala vilket bryter schemat lite. Trevligt =)

Sen på lördag ska H, M och jag till K-stad. På tisdag ska jag, mamma och mormor till Ullared. På torsdag ska jag och familjen till Tyskland och någon gång nästa helg ska jag nog på bio, som det ser ut nu.

Det låter väl trevligt? =)


Idag var det en helt vanlig tråkig måndag. Alla lektioner var vanliga och maten var vanlig (vilket kanske inte var särskilt negativt med tanke på förra veckans matsedel). På hemkunskapen bakade jag och H bröd, jag har faktiskt inte ätit det ännu, vi hann inte äta det på lektionen och efter skolan stressades det iväg till dansen.

På dansen har vi nu, typ, gjort klart två danser. Vi ska ha en tredje som vi började på idag. Det är bara det att om fyra veckor är det show, sååå, vi ska lära oss en hel dans på fyra lektioner!! Jo tjena mittbena!

Så nu måste jag sätta på låtarna och tokträna de andra två danserna så att de verkligen sitter!


Men först ska jag göra lite annat nödvändigt, t.ex blogga klart.

Vad var det nu jag skulle skriva?

Jo just det, för det första så missade jag säsongstarten av Gossip Girl igår!

Och för det andra så har jag kommit på vad jag ska klä ut mig till på avslutningsfotot i nian. Jag vet, det är ett tag till, men det är lika bra att vara förberedd =)

Vad jag ska vara tänker jag dock inte skriva, med risk att någon tar idén. Det finns nämligen människor, tro det eller ej, som har lite svårt att komma på saker själv och därför måste ta andras. =)


Nu ska jag hoppa ur soffan och dans igenom danserna!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards