The Life of Annie

Alla inlägg den 11 juni 2016

Av Annie Johansen - 11 juni 2016 20:52

Hemma från Oskarshamn och student! Har haft två bra dagar i Oskarshamn där det faktiskt var uppehåll stor del av studentdagen trots att det utlovats regn heeela dagen. Det tackar vi för! Det var en jättefin student och en fin studentfest efteråt med god mat och kul underhållning. Kvällen avslutades på Harrys med en drink innan vi gick tillbaka till hotellet då alla studenter började välla in på klubben och vi kände oss lite malplacerade ;)


Nu i eftermiddag har vi packat till USA, fikat med farmor och farfar och så har jag hjälpt Oscar med en överraskning till Hanna som involverade fotografering. Just nu sitter jag och färgar ögonfransarna. Sen ska jag ringa Hilda, föra över alla bilder från student och idag till hårddisken så de inte tar upp viktigt utrymme på kameran, äta något och packa färdigt det sista. Imorgon drar vi! Iiiiiiiii!

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards