The Life of Annie

Alla inlägg den 8 juni 2016

Av Annie Johansen - 8 juni 2016 23:30

Gud vad det känns skumt att vara tillbaka! Jag tänkte hotta upp bloggen nu när vi snart ska dra iväg till USA med familjen. Det är så kul att ha det dokumenterat men jag och papper och penna gifter oss inte jättebra tillsammans, det brukar sluta med att de sista sidorna är oläsliga. Så då tänkte jag att varför inte gå tillbaka till gamla trogna bloggplatsen och dokumentera där, tänkt och gjort!


Vi kan ju inleda med en liten update av början på sommarlovet. Sommarlovet kickades igång i torsdags, den 2 juni, med grillning och häng på Saltholmen. På fredagen fick jag hjälp av Hilda att packa väska, då hon är den enda på denna jord som uppskattar att packa. Sen gav jag mig iväg till stan och åt lunch med Maja som var i Göteborg i typ 24 timmar. Efter lunchen vaxade jag benen för första gången i mitt liv. För att sammanfatta det kort så gjorde det djävulusiskt ont, jag tänkte att "detta ska jag aldrig göra mer i mitt liv". Men nu har jag glömt hur ont det gjorde, jag kommer bara ihåg att det gjorde ont, så jag lär väl ligga där och plåga mig själv om någon månad igen...


På lördagen kom Haag till Götet! Vi började dagen med frukost med Maja, fortsatte med rundtur i staden och avslutade med att jag trampade i bajs i Slottsskogen och var tvungen att åka hem och byta byxor och ta en dusch. På söndagen anslöt Fia och vi tre stack ut till Asperö. Och på måndagen gav de sig av och Hilda och jag gav oss iväg på cykelutflykt i Göteborg centrum. En riktig toppenhelg med andra ord. Sommarlovet kunde inte börjat bättre! Imorgon åker vi mot Oskarshamn och på fredag tar Oscar studenten. Så himla sjukt! Hoppas väderleken ändras så vi slipper 9 grader och regn hela dagen...


På återseende hörni!

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards