The Life of Annie

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Annie Johansen - 26 juli 2009 20:27


Nu har jag tagit mig tid att ladda upp några bilder från min sommar! Vissa kan vara lite korniga, men ni får ta hänsyn sill att bilderna är tagna med en 2-megapixelkamera =)

OBS! Om jag inte återkommer så är det för att personerna på sista bilden har tagit död på mig =)

Av Annie Johansen - 26 juli 2009 19:45


Japp, du läste rätt!I fredags återgick jag till min "gummiringar-i-munnen-diet". Jag trodde att jag skulle slippa de för alltid när jag blev av med de förra gången men icke. Nu är de jäklarna intryckta i käften på mig igen och jag har som vanligt prbolem med att äta! Igår när vi hadde gäster hemma på grillmiddag så fick jag tugga köttet i små bitar med framtänderna så när jag hade ätit en köttbit hade de andra ätit tre var!

Anledningen till att jag har gummiringarna igen är för att jag ska ha gummiband som går från underkäken till överkäken på både höger och vänster sida. De kommer inte å synas, men jag förstår inte riktigt hur de ska kunna sitta fast där...och jag förstår än mindre varför jag har gummiringarna där! Menmen, jag vet i alla fall att jag ska ha gummibanden där för att mina tänder inte ska åka ner i halsen =)


Nu ska jag återgå till Grodon Ramsay!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards