The Life of Annie

Alla inlägg den 13 juli 2009

Dop

Av Annie Johansen - 13 juli 2009 13:34


Igår var jag på dop in the kyrka. Det var pappas kusins son Vide som skulle döpas. Undrar om det stavas så förresten... Ja, söt var han i alla fall och stackars A visste inte vad han skulle göra när Vide skrek och hade sig i kyrkan. Den andra killen som döptes samtidigt var naturligtvis knäpptyst:P


Efter kyrkan som inte varade särskillt länge så gick vi till församlingshemmet för att käka lax, som var lite slibbig jämfört med de andra jag ätit från samma ställe - och potatissallad, skitgod! Jag brukar inte äta potatissallad, men denna, som tydligen var Icas egna var riktigt god! =)

Efter maten blev det lite "mingel" :P Kusinerna som oxå var där var sjukt söta! A hade en jättesöt klänning och diadem i håret som hon städigt tog av sig och ersatte med sin pappas solglasögon ist. =)


När vi hade "minglar runt" och föräldrarna hade öppnat alla paket, de blev självklart gladast för vårat, så blev det jordgubbstårta. Jag har aldig ätit en godare jordgubbstårta! Den var rektangulär och jag var så sjukt smart att jag tog en hörna = dubbelt så mycket grädde =) hihi


Ja, dopet var trevligt, maten var god, folket var trevligt och ungen var söt. Det var som det ska vara helt enkelt.


Nu ska jag återgå till städningen. Jag har fortfarande en toalett kvar som ska städas!



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards