The Life of Annie

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Annie Johansen - 17 juli 2009 20:46


Idag var jag i stan med mamma och mormor. Jag var på lite pissigt humör och hittade ingenting. Vilket var bra eftersom att jag fortfarande är pank.

Jag som redan var på dåligthumör blev riktigt rosenrasande när vi stod utanför Vibb, tror jag det heter, och det stod en stor kartong med galgar där som man fick ta om man ville och precis när jag ska gå fram så kommer det en tjej, kanske något äldre än mig, och kastar sig över kartongen och tar ALLA tröj-galgar. Hon bara roffade åt sig och så gör man faktiskt inte.

Fem stycken okej, men 20 stycken är too much!

Gud vad arg jag var. Den lilla pissråttan!


Men, sen fick jag en toast på glassbåten, vi gick hem, mormor och mamma drack kaffe, jag, mamma och Brodern åkte till TorsBrygga så att brodern fick ta ett dopp. Sen stack vi och veckohandlade.

Nu har jag och brodern nyss varvat ett spel på Playstation och nu tittar vi på någon film på trean.


Av Annie Johansen - 17 juli 2009 20:37


Igår sjösatte vi båten. Jag, brodern, pappa och farfar gav oss sen ut och åkte på en såndär ring ni vet =) Det var riktigt kul, min kära bror styrde mig rakt in i en svallvåg med huvudet före. När det sen var min tur att köra honom så var han  livrädd att jag skulle hämnas. Men, som den goda syster jag är, så gjorde jag inte det. Och det hade ingenting med att göra att jag inte riktigt visste hur jag skulle göra.

När sen farfar skulle åka och brodern skulle köra så lyckades han göra samma sak med farfar. Han gjorde det dock utan sin vetskap och fick jättedåligt samvete =)



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards