The Life of Annie

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Annie Johansen - 2 juli 2009 21:28


Hej från Varberg!


Hur är det där hemma med Killebom och allt? Här i Varberg är det i alla fall strålande solsken och strand hela dagarna! Och du din jäkel vad jag har shoppat! Redan i tisdags så shoppade jag ett par shorts och en vattenflaska på H&M och igår var vi på Ullared och där kan ni väl räkna ut att det handlades en del :P Och idag var vi inne i Varberg - centrum - igen och då shoppade jag två kjolar, ett par jeansshorts och ett par skor. Var det allt? Tja, typ, nej! En randig tröja oxå =)

Jag har nu exakt 13 minuter på mig att kolla alla bloggar jag brukar kolla innan min tid här på internetcaféet tar slut så jag känner mig en aning stressad, men när jag kommer hem från denna lilla Varbegrstrip så får ni ett längre inlägg med fler detaljer =)

Imorgon ska vi förövrigt till Liseberg =) Trevligt!


nu måste jag kila mina vänner! Hoppas ni har det bra där hemma där jag har hört om både åskvärme och regnväder =D (HAHA)




Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards