The Life of Annie

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Annie Johansen - 15 april 2009 22:03


Jag har helt sjuk träningsvärk efter idrotten igår! Helt sjukt! Så ansträngande var det faktiskt inte, jag kan inte fatta att det gör så ont. Jag har ont i vänstra skinkan, låren, knäna (!?) och smalbenen. Trodde det skulle bli lite bättre med dans, men icke.


Idag efter skolan la jag mig och läste i soffan. Tiden flög iväg och VIPS! så var klockan 17.20 och det var dags att gå till skolan för utvecklingssamtal.

Som vanligt glömde jag säga en massa som jag hade tänkt att jag skulle säga. Så är det alltid! Jag får hjärnsläpp när jag går på utvecklingssamtal och det enda jag kan säga är ja, nej, le och nicka :P

Menmen, fick i alla fall lite mer sagt idag.


Sen blev det mat, någon fisk, ris och sås. Jag la mig och läste lite till och sen bar det av till dansen. Det var trevligt. Vi har bestämmt att vi ska ha pyamasbyxor och vitt linne i en dans när vi ska vara lata och trötta och sitta på en stol och dansa en tredjedel av dansen. Vi ska även ha, ni vet, såndär tyglapp som man har för ögonen när man sover? Sån ska vi ha :P

Trevligt, trevligt.


När pappa hämtade mig och vi åkte och tankade.

Nu har jag suttit här och tittat på Room Service och Grey´s Anatomy.

Issie har cancer =( Fast det har jag vetat länge, jag råkade, av missatag, läsa det på internet. Jag tror faktiskt att det var på msn:ns förstasida som det stod något om det och jag bara såg det. Det var inte meningen! Sen råkade jag ju läcka det till mamma och hon blev jättesur =)

Men på sidan stod det dock att hon skulle dö, men enligt andra källor så har manusförfattarna inte bestämt sig för om hon ska dö eller ej.


Nu, ska jag lägga mig och läsa innan jag glider in i drömmarnas värld.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards