The Life of Annie

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Annie Johansen - 7 april 2009 20:22


Idag har jag haft en heldag med tvillingarna och farmor i Bromölla.

Farmor och farfar hämtade mig vid halv tio. Vi hämtade tvillingarna och sen bar det av hem till farmor och farfar. Vi hade trevligt, J grät inte så fort han såg mig, han vande sig rättså snabbt faktiskt. Och A var lika glad som alltid.


Efter att de hade sovit så kom brodern oxå. Vi var där till typ, kvart i fem och sen blev vi hemskjutsade. De senast timmarna har jag spenderat i broderns soffa medan brodern har suttit vid datorn. Jag håller på och läser en bok som kortfattat handlar om en gift kvnna som är otrogen. I hela boken händer typ ingenting, förutom att vänsterprasslandet, som i början var rättså roligt plötsligt blir irriterande och tråkigt. För mig då alltså, huvudpersonen i boken njuter i fulla drag.

Nu, i slutet av boken, så händer en jäkla massa. Huvudpersonen bestämmer sig för att göra slut med sin älskare, hon ångrar sig, hon röker hasch, hon super sig full, hon ångrar sig igen och träffar sin älskade, märker att det inte känns likadant som innan, hennes pappa får en hjärtinfakt, hon bråka med sin man, som inte har en aning om att hon vänsterprasslar och när hon äntligen blir sams med sin man så tror ni inte att hennes pappa får en ny hjärtinfakt?

Är det bara jag som är konstig? Jag tycker att detta är skittråkigt, men det är kanske såhär som en bok ska vara uppbyggd. Och visst, att allt hemsk ska hända i slutet och när allt väl är bra så händer något som är värre än allt annat som hänt tidigare. Jag kanske har läst för många böcker?

Eller så behöver jag läsa någon ny genre...


Nu är jag jättesugen på te, men min mamma vägrar att göra något åt mig, så jag får sitta här, utan te...

Men, snart är det Desperate Housewives och då blir man jättesugen på Loka, så jag kanske ska satsa på det ist?

Fick nyss reda på att jag har fått mina omdömen, så är det, mina föräldar bryr sig så lite att de inte ens informerar mig om mina omdömen, de bryr sig inte ens om att diskutera något. :P


Av Annie Johansen - 7 april 2009 20:22


Idag har jag haft en heldag med tvillingarna och farmor i Bromölla.

Farmor och farfar hämtade mig vid halv tio. Vi hämtade tvillingarna och sen bar det av hem till farmor och farfar. Vi hade trevligt, J grät inte så fort han såg mig, han vande sig rättså snabbt faktiskt. Och A var lika glad som alltid.


Efter att de hade sovit så kom brodern oxå. Vi var där till typ, kvart i fem och sen blev vi hemskjutsade. De senast timmarna har jag spenderat i broderns soffa medan brodern har suttit vid datorn. Jag håller på och läser en bok som kortfattat handlar om en gift kvnna som är otrogen. I hela boken händer typ ingenting, förutom att vänsterprasslandet, som i början var rättså roligt plötsligt blir irriterande och tråkigt. För mig då alltså, huvudpersonen i boken njuter i fulla drag.

Nu, i slutet av boken, så händer en jäkla massa. Huvudpersonen bestämmer sig för att göra slut med sin älskare, hon ångrar sig, hon röker hasch, hon super sig full, hon ångrar sig igen och träffar sin älskade, märker att det inte känns likadant som innan, hennes pappa får en hjärtinfakt, hon bråka med sin man, som inte har en aning om att hon vänsterprasslar och när hon äntligen blir sams med sin man så tror ni inte att hennes pappa får en ny hjärtinfakt?

Är det bara jag som är konstig? Jag tycker att detta är skittråkigt, men det är kanske såhär som en bok ska vara uppbyggd. Och visst, att allt hemsk ska hända i slutet och när allt väl är bra så händer något som är värre än allt annat som hänt tidigare. Jag kanske har läst för många böcker?

Eller så behöver jag läsa någon ny genre...


Nu är jag jättesugen på te, men min mamma vägrar att göra något åt mig, så jag får sitta här, utan te...

Men, snart är det Desperate Housewives och då blir man jättesugen på Loka, så jag kanske ska satsa på det ist?

Fick nyss reda på att jag har fått mina omdömen, så är det, mina föräldar bryr sig så lite att de inte ens informerar mig om mina omdömen, de bryr sig inte ens om att diskutera något. :P


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards