The Life of Annie

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Annie Johansen - 8 april 2009 20:57


Jag sitter just nu och tittar på hockey, Hv71—Färjestad. Eftersom att jag är uppfostrad att hata Färjestad så hejar jag på Hv71 även om de spelar pissigt.

Målet de gjorde för en liten stund sedan var bara ren tur,  killen som fick assisten hade inte en tanke på att passa, det var ren tur att han tappade pucken.

Menmen, ibland får man ha tur, bara de vinner så skiter jag i om det är tur eller skicklighet! :P 


Jag, mamma och Oscar tittade för en stund sedan på filmen Annie, som jag, by the way, är döpt efter. Jag har dock aldrig sett filmen tidigare, men den är ju underbar! Härlig! =) 


Idag vaknade jag vid åtta, men jag somnade om så jag klev inte upp förns vid tio. Jag och brodern satt lite vid datorn innan jag gjorde mig iordning och gick till församlingshemmet för att lämna ett USB-minne till piano-K  med låten som jag troligen ska sjunga på konfirmationen. På min väg hem gick jag inom bokhandlen där jag såg att författaren som skrev Ser mitt huvud tjockt ut i den här? har skrivit en annan bok som jag nu är lite sugen på =) 


Imorgon ska jag och modern än en gång till Karlshamn, det är nämligen dags för mig att få rälsen där nere. Så det blir till att återgå till min strikta ”Panodil-och-yoggi-diet” igen.Trevligt... 


Nu ska jag göra min vanliga bloggrunda, sen ska jag titta på pisshockeyn. 



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards