The Life of Annie

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Annie Johansen - 1 april 2009 15:58


Idag är det den 1/4 och våren är här. Dock skulle jag inte bli förvånad om väderguden, som ett försenat aprilskämt, skapar snökaos imorgon :P


Det har förövrigt varit en bra dag idag. Skolan är så mycket trevligare när solen skiner! Första lektionen var svenska i 80 min. Jag skrev klart min novell som jag döpte till Vid helvetets port.

Efter svenskan hade vi tyska, då satt vi i datorsalen och övade på läxan tills imorgon. Sen hade vi bild. Vi hade med oss olika reklamer från tidningar som vi skulle beskriva och skriva om. Roligt =)


Till lunch fick vi pizza vilket var en aning svårtuggat. Men det gick att få i sig. Egentligen har vi musik efter lunchen på onsdagar, men vi hade ingen musik idag så vi hade håltimme.

No:n var rolig. Vi fick reda på betyget på provet.

37 = VG. No MVG.


På so:n fick vi gå 20 min. tidigare =)


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards