The Life of Annie

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Annie Johansen - 6 april 2009 18:39


Idag drog jag, mamma och brodern till IKEA. Det vill säga, det riktiga IKEA i Älmhult =P


Jag köpte två afficher till rummet och små rosa tygblommor som jag har lagt i en vas. Nice =)


Brodern köpte kuddar till sitt rum, ett nytt soffbord - fick han av mamma -, en ny klocka, en ram och en ljushållare.

Jag är skyldig honom 16 kronor, han köpte en ramlösa till mig :P


I övrigt - det mamma betalade - köpte vi, två korgstolar till uterummet, gardiner till uterummet, CD/DVD-ställ, ett hörnbord till uterummet, blommor och lite annat smått och gott =)


Igår var det Gossip Girl. Jag missade det! Helt sjukt! Man missar lixom inte ett Gossip Girl avsnitt!

Men, no problems, jag spelade in reprisen idag. Trodde jag iaf, det visade sig att det hade misslyckats med Timerinspelningen, så det fanns inget på bandet. "SUCK"

Så just nu sitter jag och letar efter någon sida som visar Gossi Girl avsnitt. Har inte hittat någon ännu dock. Annars får man väl bryta mot lagen och ladda ner det från Pirate Bay, men det är bara i nödfall :P


Nu ska jag leta vidare!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards