The Life of Annie

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Here comes the inlägg!

Av Annie Johansen - 17 augusti 2009 10:56


Här kommer då en liten sammanfattning av helgens händelser.


I fredags tog jag tåget 14.50 till Malmö. Morbrodern hämtade mig på stationen och så körde vi och hämtade kusinen på dagis. M mötte upp oss där och sen körde vi ner till Västra hamnen och åt italiensk glass.

Därefter handlade vi på Maxi och sen bar det hemåt till lägenheten där vi senare grillade ute på gården.


På lördagen väcktes jag av att byggarbetare borrade och hade sig i skolan mittemot. Vi åt frukost och gjorde oss sen iordning för att gå ut i spöregnet. Som tur väl är så finns det en busshållsplats precis utanför deras port så vi blev inte så blöta, men mitt plattade hår gav såklart vika för fukten så det blev till att sätta upp det.

Vi åkte bussen in till Triangeln där vi gick i affärer och tog en fika. När det slutade regna så gick vi ut och in ur olika affärer påväg till stortorget där vi kollade på Rix FM Festival.

Följande artister deltog: Janet och Kim från "Made in Sweden", Yohanna från "Eurovision Song Contest", Erik Hassle, Sarah Dawn Finer, Alcazar och Mika. Jag tror inte jag glömde någon =)

Bäst var: Kim, Alcazar och Mika. Yohanna och Sarah Dawn Finer var oxå bra men inte så roliga att titta på =)

Snyggast klädda var: Alcazar, jag älskar deras cerisa och åttiotalsinspererade, galna outfittes.

Efter den trevliga tillställningen så gick vi och åt sjukt god hamburgare på en restaurang i närheten. När allt var uppätet så gick vi tillbaka till scenen och kollade på Miss Li. Sjukt bra och ännu bättre med tanke på den snygga röda klänningenn hon bar.


Igår var det nästan samma visa på morgonen, förrutom att det inte regnade och att vi gick till Folkets Park ist för att ta bussen till Triangeln.  =)

Vi tittade på djuren och sådära och sen gick vi bort till stortorget och scenen. Det var någon Nickelodeon-konstert.

Artisterna som deltog var: Alice, EMD, Molly Sanden och Amy Diamond.

Bäst var: EMD och Markoolio som var konferansier.

Bäst klädd var: Alice, med sin sjukt snygga, cerisa blus tillsammans med svarta, taighta shorts med hög midja.


Ja, så har helgen sett ut i korthet. Nu måste jag nog hoppa in i duschen!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Johansen - 27 oktober 2016 16:52

I tisdags satt jag på bussen på väg hem från skolan. Jag, H och N slutade olika tider så jag åkte själv. Satt längst in på ett tvåsäte, tittade ut genom fönstret på, för en gångs skull, ett soldränkt Göteborg med podd i lurarna. Precis när vi lämnar ...

Av Annie Johansen - 22 augusti 2016 12:50

Förra året fick jag den stora äran att som andraårselev på PAS få vara med treorna och dansa på Mary Kay. De fyra dagarna innan skolstart då vi repade var de svettigaste och jobbigaste på hela året! Jag hade sådan sjuk träningsvärk i nacken att jag k...

Av Annie Johansen - 12 augusti 2016 13:20


  Men ni borde testa detta också för jag tror det är freakin halleluja-varning på den här! ...

Av Annie Johansen - 5 augusti 2016 19:04

En solig eftermiddag i sena maj/tidiga juni satt jag och Hilda på altanen och knep de sista solstrålarna innan de försvann bakom de onödigt höga och buskiga träden. Jag tror jag hade fått pengar nyligen och kände mig ganska rik och jag vet inte hur v...

Av Annie Johansen - 27 juli 2016 19:49

Dippen efter USA-resan asså... Antagligen förstärktes mina känslor för att jag var precis innan mens och vi vet ju alla att då går hormonerna bananas. Men även om jag skulle skala bort alla hormoner så mådde jag fortfarande jäkligt dåligt. Jag hade å...

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards