The Life of Annie

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Annie Johansen - 2 augusti 2009 10:30


Halloj!


Jag hade tänkt skriva igår, men jag kunde utav någon konstig anledning inte komma in på sidan. Så det blir ett lite senare inlägg, jag får se om jag kommer ihåg vad jag skulle skriva =)


Jo, i förgårkväll så var vi ute och åt på Havsbadet här i Hällevik. Det var italiensk buffé, helt okej, pizzabitarna var lite hårda i kanten dock =) Om man nu ska hitta något att klaga på. Jag hade turen att hamna bredvid de tre damp-ungarna och även om de är helt sjuka och drar helt osammanhängande skämt som dessutom ligger på en väldigt låg nivå så är de skitroliga! Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv, jo, kanske någon gång förresten.

När vi hade ätit klart och provsmakat efterätten, som inte var någon hit enlig mig, så jag, de tre damp-ungarna och den lugna ungen ut på trädgården och spelade minigolf. Jag tog hand om protokollet så jag spelade inte och tur var väl det för jag hade fått ett nervöst sammanbrott isf. Ni förstår att det spelades inte vanlig minigolf, nej, här la man sig mitt på banan och använde klubban som en biljardkö, man flyttade hinder hej vilt, man slog klubbor i marken, man svängde iväg klubbor rakt ut i skogen och man var allmänt aggresiv. Men dock rolig.

Min bror vann överlägset, kan bero på att han var den som var mest seriös, sen kom de andra långt efter, men de var lika glada för det.


Efter minigolfen så gick vi in igen, där två trubadurer satt och spelade och sjöng. Efter en varsin glass och lite prat så begav vi oss mot husvagnen.

Hur de tre damp-ungarna hittade hem har jag inte en aning om eftersom att ingen av de hade framlyse, bara baklyse, vilket var bra för det gjorde att jag hittade hem i mörkret. Men det är rättså sjukt att det inte finns en ända lampa på hela vägen tillbaka, helt sjukt.


Igår var det lite grillning med resten av laget. Jag är på fotbollscup förresten, det kanske jag inte har nämt =)

Det var trevligt förrutom att det osade sunkig, äcklig tång och skit!


Det var nog det jag tänkte berätta.. hoppas inte hela inlägget raderas av misstag n när jag ska spara det. Det gör det ibland och jag kommer bryta ihop om det händer nu!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards