The Life of Annie

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Annie Johansen - 3 augusti 2009 23:07


There's a lot going on right now...

Det är såhär va att igår gick jag på toa ett antal gånger och tillslut förstod jag att jag troligtvis hade maginfluensa. trevligt, javisst =)

Mamma och pappa trodde dock att det bara var vätskebrist, så jag började hinka i mig vatten. Jag har nog aldrig druckit så mycket på en dag i hela mitt liv!


Jag vet fortfarande inte vad det var, antingen vätskebrist, maginfluensa, någonting jag ätit eller kanske en liten släng av svininfluensan =)

Men jag har inte varit på några toabesök idag i alla fall förrutom ett imorse så jag tor att jag är helt återställd.

Trevligt att läsa om va? Ett ämne som är sådär sjukt intressant och som ni bara måste få läsa och ta del av!

Men jag måste ju få skriva av mig, det är ju typ det bloggen är till för =)


Förrutom det så var jag hos tandläkaren idag. När jag kom dit sa hon att jag skulle få banden idag och blablabla. Men det visade sig att "banden" är något helt annat än gummiband som jag trodde att det var. Så nu har jag nådot mettalgrejsimojs på tänderna längst bak. De behöver tydligen dras fram, upp och bli medlem i någon bågblablabla...hängde inte riktigt med där.

Jag fick nya ringar oxå, där uppe, jajjemensan, men detta är förhoppningsvis sista gången och är det inte det så bryter jag ihop!

Det spänner lite i käften i alla fall, menmen, det är ju bra att känna att man lever =)


Efter tandläkaren idag så körde jag och mamma ner till stan där vi besökte någon utförsäljning. Jag hittade i alla fall en vas och när vi var i K-hamn så hittade jag, eller snarare mamma, en...vad ska man säga...kruka/plåtlåda...svårt och förklara men väldigt fin =)

Efter stan åkte vi hem och åt fiskgratäng. Jag har inte tänkt på det innan, men det är ju faktiskt väldigt lättuggande och bra!


Och så kommer vi till den tredje saken som orsakar mig smärta. Nämligen det faktum att jag ska ta min andra livmoderhalsspruta imorgon! Jag vill inte! Det gör ont! Okej, inte så ont. Eller jo, det gör det faktiskt, det gör inte ont när man tar den, men sen efteråt får man en slags krampkänsla i armen och det är riktigt obehagligt! Och dessutom är det lilla "sommaruppehållet" från springningen - japp, mamma var generös nog att ge mig en vecka ledig - över nu så jag måste ut och springa imorgon till på köpet!


Usch, vilket jobbigt och omständigt liv jag har, suck!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards