The Life of Annie

Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

SRF2

Av Annie Johansen - 12 juni 2010 13:37


Okej, innan vi börjar måste jag be er att glömma allt vad bra bildkvalitét heter för tillfället. Jag har nämligen bara fotat med mobilen. Det är alltså right back to the 2 megapixels ;)


Första bandet vi såg på årets SRF va StoneSour. Inga bilder därifrån dock, men långt fram stod vi och dom var helt okej, jag tyckte kanske att snacket var bättre än musiken dock ;)

Senare på kvällen blev det dags för Aerosmith och ni vet ju redan att jag blev besviken, men bilder får ni i alla fall, bara för att vi hade kickassplatser ;)

  

  

  


Men innan Aerosmith yrade vi runt och stötte på Nanne!

  


Igår kollade vi på Rick Springfield. Presenterade honom gjorde han som är väldigt lik Bagge men jag kommer inte på hans namn eller var jag har sett honom. Någon som vet även om ni inte kan se ansiktet riktigt? ;)

  


    

  


Senare, efter thaimat och tidsfördriv lyssnade vi på SteelPanther. Dom var sjukt omogna och nivån på skämten var läskigt låga men dom var jäkligt underhållande och hade bra musik, om man bortsåg lite från texten, fast även om det var omogen var den rättså fyndig ;)


    


Efter tidsfördriv och en kvart med BonaFide gav vi oss in i den smockade folkmängden vid RockStage där Billy Idol spelade. Min favvolåt, Dancing with Myself var en av de första låtarna som spelades.

(Nu dammsuger pappa på mitt rum, hemsk syn, han välte nästan ner datorn. Han gör det så aggresivt!)

   

(Tack gode gud, nu är han klar. Jag höll på å få ett nervöst sammanbrott där ett tag)

Billy Idol var skitbra och i slutet tog han av sig tröjan och jag blev riktigt förvånad över att där inte fanns någon liten kula ;) Helt platt var det...:D

Efter Billy köpte vi hamburgare av en förvirrad ung herre som förstörde ketchupgrejen och var allmänt stirrig.

Senare spelade Gary Moore, typ tio minuter försenad men han var bra ändå. Lite tråkig, som sagt, de mindre banden är bättre på att snacka, Gary snackade typ ingenting. Men han är ju bra och i slutet hade vi tryckt oss fram längst fram där det var mest tryck.

Senare träffade vi en full lärare, okej, berusad. Och sen tog vi bussen hem med en massa fyllon =)


Nu ska jag äta och ladda inför ikväll när Guns n' Roses spelar :D



 
 
Ingen bild

petra

12 juni 2010 14:52

Full lärare?! Finns det såna;-)
Bilden av dig och Nanne är ju toppen. Måste erkänna att jag är liiiite avis:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Johansen - 27 oktober 2016 16:52

I tisdags satt jag på bussen på väg hem från skolan. Jag, H och N slutade olika tider så jag åkte själv. Satt längst in på ett tvåsäte, tittade ut genom fönstret på, för en gångs skull, ett soldränkt Göteborg med podd i lurarna. Precis när vi lämnar ...

Av Annie Johansen - 22 augusti 2016 12:50

Förra året fick jag den stora äran att som andraårselev på PAS få vara med treorna och dansa på Mary Kay. De fyra dagarna innan skolstart då vi repade var de svettigaste och jobbigaste på hela året! Jag hade sådan sjuk träningsvärk i nacken att jag k...

Av Annie Johansen - 12 augusti 2016 13:20


  Men ni borde testa detta också för jag tror det är freakin halleluja-varning på den här! ...

Av Annie Johansen - 5 augusti 2016 19:04

En solig eftermiddag i sena maj/tidiga juni satt jag och Hilda på altanen och knep de sista solstrålarna innan de försvann bakom de onödigt höga och buskiga träden. Jag tror jag hade fått pengar nyligen och kände mig ganska rik och jag vet inte hur v...

Av Annie Johansen - 27 juli 2016 19:49

Dippen efter USA-resan asså... Antagligen förstärktes mina känslor för att jag var precis innan mens och vi vet ju alla att då går hormonerna bananas. Men även om jag skulle skala bort alla hormoner så mådde jag fortfarande jäkligt dåligt. Jag hade å...

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards