The Life of Annie

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Annie Johansen - 16 juni 2010 23:23


Klänningen jag ska ha imorgon på avslutningsmiddagen går inte att stänga!

Det är något fel på dragkedjan, vi har provat allt och nu, för två minuter sen hade vi fått  upp dragkedjan...trodde vi. det visade sig att den lixom hade delat sig, fattar ni vad jag menar?

Och sen fick vi inte ner den igen så mamma fick klippa loss mig ;) Hehe...jag kommer aldrig beställa något från nelly.com igen.


Så nu har jag lite kris, har inte en aning om vad jag ska ha på mig imorgon, eller jo en liten aning har jag men vi får se...Det löser sig ;)

Lite surt bara...


Av Annie Johansen - 16 juni 2010 13:22


Måste bara berätta att jag är ledig idag och hade planer på att sova lääänge. Men jag vaknade av ett mess från farfar där det stod att jag har fått en kusin till! En liten pöjk =)

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards