The Life of Annie

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Annie Johansen - 3 juni 2010 19:25


Man kan inte annat än älska solen! Jag blir så himla glad när det är fint väder ute! Äntligen Sommar! Fast jag hade gärna haft det lite varmare...men jag är glad för det jag får =)


Just nu sitter jag och väntar på att M ska skicka sina So-delar till mig så att jag kan sätta ihop arbetet som ska vara inne imorgon. Jag ska gå till skolan en studiedag för att lämna in det! Det borde vara förbjudet att tvinga elever att vistas på skolområdet på studiedagar. Nu är jag kanske inte tvingad i och för sig, jag är så illa tvungen ;) Men ändå, jag tar tillvara på varje tillfälle jag får att gnälla.


Jag har The Biggest Looser på i bakgrunden och det är en jättesöt kille med där. Alla har gått ner skitmycket! Den söta killen finns knappt kvar!

Det är helt sjukt, jag är impad!


Har jag inte väldigt många utropstecken i detta inlägget?


Bilder från skolresan kommer snart, kanske i helgen om jag har tid då. =)


Nu börjar jag snart gråta, en kvinna har fått tio år tillbaka. Eller ja...äch, ni fattar!


Nu ska jag trakassera M! Vi hörs!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards