The Life of Annie

Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Man ska ha husvagn! ElleR?

Av Annie Johansen - 23 juni 2009 22:17


Här var det bredband Tjohoo!

Trodde jag för drygt en timme sen. Mamm "köpte" det för ett dygn i receptionen, jag väntar några timmar med att sätta igång det och när jag väl gör det, surfar jag i en halvtimme och sen dör bredbandspisset!

Så nu har jag suttit här och lagt patiens, MED KORT! Medans mamma försökte klara ut allt grejs med datorn.

Om vi ska snacka mer om bredband så försökte jag naturligtvis att hacka mig in på deras nätverkskonto som de har här på campingen - som f.ö inte har öppettider i affären enligt högsäsong - och ett tag verkade det som om det skulle funka. Men sen hade de ju naturligtvis tänkt till och fixat så att man var tvungen att ha lösen och användarnamn för att kunna använda det! "suck"


Teknologi, hördenini, är inte och har aldrig varit på fam. Johansens sida, kan jag tala om för er.

På tv:n har vi inga kanaler, jo, 14 stycken men ingen av de är svt1, svt2, tv3, tv4 eller kanal5! Vadå otur!? Pappa är skitsur och har försökt med allting för att fixa det men inget har funkat. Nu har han gett sig fan på att hela jävla vagnen ska in på lagning! Som om någon kommer hinna laga allt som är fel i den till på söndag då vi ska iväg igen!


Annars har vi det trevligt här i vagnen. Ja, förrutom att hela min familj har drabbats av någon mystisk fis-sjuka. Fy vad de fiser! HELA TIDEN! Ni skulle ha suttit i vår husvagn och bil igår asså, FY!

Men, jag klagar inte...

Igår fick jag förövrigt, efter mycket protester från min fars vackra mun, känna på lite kläder på bl.a H&M och ett outlett-tält här i Färjestan.

När pappa kommer in i ett tält med golfkläder så genomgår han en "Extreme-Makeover" och blir värsta golfsnobben! Fasiken vad han handlade!

Jag vill noga poängtera att jag endast köpte en kajal och ett läppstift på H&M.


Idag har vi varit på Solliden och checkat kungafamiljen. Jajjemensan, de låg där i varsin solstol mitt i Holländska trädgården. Höga som in i ..., frågade om vi ville ha, men njaaa, inte riktigt vår grej.

Det var trevligt där i alla fall och jag tog en jäkla massa bilder som nu har redigerats, blivit döpta och överladdade till datorn.

Tänkte ladda upp en här på en staty som hette: "Flickan med raka(de) ben".

Utanför trädgården åt jag världens godaste våffla! Har aldrig ätit en sån god våffla i hela mitt liv! Otroligt god! Och fint var det där! Ni skulle ha sett inredningen! Där vill jag bo!


Jag brände mig igår. Japp, på låren, ryggen, bröstet och ena vaden.

Jag vet inte hur man lyckas med ena vaden, men jag lyckas väl med det mesta. Förrutom att reparera trotsiga tonårsdatorer.


Innan jag avslutar, just det, jag måste ladda upp bilden oxå.

Jaja, innan jag avslutar så skulle jag bara fråga om jag har berättat att min pappa inledde midsommaraftonen förra veckan med att sjunga "Stilla natt" i duschen?



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Johansen - 27 oktober 2016 16:52

I tisdags satt jag på bussen på väg hem från skolan. Jag, H och N slutade olika tider så jag åkte själv. Satt längst in på ett tvåsäte, tittade ut genom fönstret på, för en gångs skull, ett soldränkt Göteborg med podd i lurarna. Precis när vi lämnar ...

Av Annie Johansen - 22 augusti 2016 12:50

Förra året fick jag den stora äran att som andraårselev på PAS få vara med treorna och dansa på Mary Kay. De fyra dagarna innan skolstart då vi repade var de svettigaste och jobbigaste på hela året! Jag hade sådan sjuk träningsvärk i nacken att jag k...

Av Annie Johansen - 12 augusti 2016 13:20


  Men ni borde testa detta också för jag tror det är freakin halleluja-varning på den här! ...

Av Annie Johansen - 5 augusti 2016 19:04

En solig eftermiddag i sena maj/tidiga juni satt jag och Hilda på altanen och knep de sista solstrålarna innan de försvann bakom de onödigt höga och buskiga träden. Jag tror jag hade fått pengar nyligen och kände mig ganska rik och jag vet inte hur v...

Av Annie Johansen - 27 juli 2016 19:49

Dippen efter USA-resan asså... Antagligen förstärktes mina känslor för att jag var precis innan mens och vi vet ju alla att då går hormonerna bananas. Men även om jag skulle skala bort alla hormoner så mådde jag fortfarande jäkligt dåligt. Jag hade å...

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards