The Life of Annie

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Annie Johansen - 11 juni 2009 19:39


Idag började skoldagen med att S kom instörtande i skolan klockan 08.00 - hon hade missat sovmorgonen till 09.00 - och sa med en liten aning till hysteri i rösten: "Annie, får jag låna ditt skåp? Jag tapade nyss mina nycklar i brunnen".

Varför är jag inte förvånad? "Suck". Det är S upp i dagen!


Vi städade ur våra skåp och lite sådär, sen slutade vi vid tio. Jag och M skulle servera på niornas avslutningsmiddag så vi stannade kvar, vilket en massa andra elever oxå gjorde och käkade hamburgare.

Halv tolv gick vi bort till matsalen och förberedde för middagen.

Gissa om jag gjorde bort mig idag? Självklart gjorde jag bort mig!

Vid mitt bord där jag serverade satt 9E och 9C - 9C är idrottsklass.

När jag serverade 9E var jag allvarligt konfunderad över deras hälsa, de åt knappt någonting! Men sen, när jag kom bort till idrottsnördarna så gick laxen åt på ett naffs! Jag fick gå in i köket och hämta ett nytt fat med en ny lax på :P

När jag ställer mig vid en person så vinklar jag fatet så att han ska kunna ta och tror ni inte att jag vinklar det för mycket så att någon vattenliknande vätska rinner rakt ner i knäet på honom? Jojjomänsan! Det gjorde jag. Och tror ni inte att han hade beiga byxor och att det blev en STOR fläck precis där!!?? Det såg ut som han hade gjort på sig och det var så pinsamt!! Och jag tyckte så synd om honom när hans idiotiska, interligensbefriade, miffokompis skrattade ut honom och fick hela bordet att stirra.

Men, jag har nu, under hela eftermiddagen, försökt intala mig själv att det inte var mitt fel :P

Om du läser dethär så ber jag så mycket om ursäkt!


Nu ska jag snart bänka mig framför tv:n och se på Ghost Wisperer.


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards