The Life of Annie

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Annie Johansen - 14 juni 2009 20:26


Idag, mina vänner, har jag varit på Eko med mamma och mormor. Jag inhandlade något spray som ska skydda håret när man plattångar det eller hårtorkar det och ett vanligt hårspray.

När vi kom hem därifrån la jag mig till rätta i solen och läste Amelia.


Igår var jag på fotbollsmatch i någon liten by i närheten av Olofström. Jag och mamsen hann naturligtvis med en liten trip till Lindex när vi ändå var i närheten! Jag gick in i provhytten med en jäkla massa kläder i famnen och kom ut med en rosa tröja som kostade 49.50 :- på rean. Snacka om kap!

Påväg till kassan plockade jag åt mig ett nitskärp oxå. Jag såg en underbar tygväska med ett färgglatt hippiemönster som jag ångrar att jag inte köpte! Men jag ska till Ullared om någon vecka så det är bäst att hålla i pengarna.


Och med de orden kommer vi till mitt lilla dilemma. Jag vet nämligen inte vad jag ska ha på mig på fredag - midsommarafton, om någon skulle ha missat det. Jag har funderingar på att ha mina cykelbyxor men vad ska jag ha till? Jag kan ju inte gå dit i bara cykelbyxor!

Ska jag ha nåot oversized, randigt? Isf måste jag beställa det från nätet eftersom att jag inte hittar något i butik och frågan är om det hinner komma till på fredag.

Jag har en annan idé ett ha ett vitt linne, en vit lite större tröja över det och sen ha en jeansskjorta över. Problemet är att jag inte har någon jeansskjorta och den jag har spanat in på tradera går inte ut förens den 20:e.

Jag har ett annat alternativ oxå som innefattar en grå tröja och svart kavaj, men det blir så höstigt och jag vill vara somrig!

AAHHHH! Hjälp mig!!

Jag får ta och sova på dethär!


Och så ska jag klippa mig imorgon! Hur f*n då!?! Jag har tänkt fram och tillbaka och jag vet inte hur jag ska göra. Min sista utväg blir att fråga frisörskan vad hon anser vara bäst...men jag är lite skeptiskt till att någon annan ska bestämma :P


Jag har ont i halsen förresten. Om jag blir sjuk så löser det ju mina problem med kläder tills på fredag. Men jag vill inte bli sjuk. Jag hatar att ha ont i halsen! Som jag har skrivit innan så är förskylning det värsta för man är inte riktigt sjuk! Irriterande!

Nu ska jag dricka något och sen ska jag nog sätta mig i soffan ocg glo på någon film. Ska jag köra på bölfilm eller feelgood-film?


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards