The Life of Annie

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Annie Johansen - 30 juli 2010 15:14


Barnapassningen gick galant igår. Det underlättar liite när dom är två, då underhåller dom lixom varandra rättså bra.

Efter att ha jobbat från 11-17.30 blev jag hämtad av pappa. Efter en halvtimme hemma bar det av hem till familjen K. Där åt vi mat och glass till efterrätt och hade det trevlans trevligt.


Idag skulle jag ha en lugn dag som skulle gått ut på att göra så lite som möjligt men mamma och pappa hade bestämt att vi skulle städa så jag fick börja med att göra det innan jag kunde ta det lungt. Men nu är i alla fall rummet städat, dammat och dammsugat och toaletterna är så blanka och fina att man kan spegla sig i dom.

Känns skönt att ha det gjort =)


Mamma ligger bredvid mig och vilar. Hon har inte förstått att hon har passerat åldern då man kan festa tre dagar i rad ;) Pappa vilar i soffan där nere (eftersom han snarkar och stör mammas vilande om han ligger i samma soffa) för han ska festa för andra gången på två dagar idag.


Nu ska jag ner och ta två panodil för jag tror det är fyra timmar eller vad det ska vara sen jag tog förra gången. Måtte denna jäkla smääärta som plåågar mig ta slut!


Och jag är inte alls överdramatisk eller så.

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards