The Life of Annie

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Annie Johansen - 7 juli 2010 09:21


Hej allihopa! Jag tänkte skriva några rader igårkväll men H kom över och vi kollade på en riktigt skum film. Nine. Har ni sett den? Det är en musikal med bl.a Kate Hudson, Nicole Kidman, Penelope Cruz och den var helskum!

Vi satt och fattade inte ett skit av vad den egentligen handlade om, den var antagligen för djup för oss. Eller så var den bara dålig i och med att den inte har blivit jättepopulär...

Två dans och musiknummer var bra, men det var det enda. =)


Annars igår var jag i K-staden och shoppade. Köpte två koftor och en jumper på rean på H&M och ett randigt linne, fast inte på rean. På Cubus köpte jag nagellack och en läppenna.

Jag är riktigt nöjd med mina köp =D


Någon som ska ner till marknaden idag? Jag tänkte ta en runda nerom och käka våfflor och köpa fudge. Men det skulle nog inte hända något kul ikväll så jag planerar ett Taking the Stage-maraton =)


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards