The Life of Annie

Alla inlägg under november 2008

Av Annie Johansen - 2 november 2008 20:02


Rubriken säger ännu en gång allt.

What the hell was all that about!?!


Var det där bra eller dåligt, jag är helt förvirrad!

Serena berättar allt =)

Dan lurar bitchen =)

Bitchen försvinner =)     (Fast man kan ju aldrig vara säker)

Dan och Serena gör slut!!!! =O  Oh My GOOOD!!!

Blair och Chuck får till det  =S

Serena och Dan får till det?  =)

Dan och Serena får inte till det =(

Vanessa och Nate gör slut =(     De var ju så söta tsm!

Chuck dumpar Blair.....hmm      


Helsike!





Av Annie Johansen - 2 november 2008 17:55


Ja, rubriken säger allt. Bläääää.......


Igårkväll kollade jag på When a stranger calls till lite över halv ett, helt själv. Min kära moder som hade lovat att göra mig sällskap somnade på soffan så där satt jag och kollade på skräckfilm alldeles ensam en lördagkväll.

Det är sorgligt!  Men filmen var bra i alla fall och eftersom att inte någon del av min kropp är van att vara uppe så sent så sov jag till 11.14 idag.


Jag har tagit det löjligt lungt hela dan, suttit vid datorn 95% av den vakna tiden. När jag inte gjorde det skalade jag potatis.

"Och fysikboken som du var så duktig och hämtade igår? Har du läst något?"

Nej, det har jag inte och vet du vrf?! För att det är så hiiimla tråååkigt!!


Usch, nu fick jag dåligt samvete....


De andra 4% av dagen gick jag igenom min garderob och hittade min "kappa" som jag köpte i Kalshamn i våras. Knappt använd...  Laddar upp en bild =)


Nu när jag skriver den här meningen så är det exakt 55 min tills Gossip Girl börjar! Jihooooo!!!!! :D:D


Imorgon är det skola och gissa vad jag har för ämne först.

No. I 80 min.     Jippi.


Kappa Vero Moda



    

Av Annie Johansen - 1 november 2008 19:14


Halleou!!


Idag vaknade man 08.36, satt sej vid tv:n och väntade på att tiden skulle gå. Åt frukost, gjorde sej iordning och sen bar det av till ishallen med filmkameran i högsta hugg. Det var min tur att filma idag och som vanligt så gjorde jag det skitbra!         Hehe  :D

SIK -97 mötte Malmö (med skånsk dialekt). Det slutade 3-3.  Spännande XD


Efter matchen gick jag och modern till skolan(!). Jag ska ha prov i fysik på onsdag och smart som jag är så tog jag med mej biologin hem ist. :P


Idag är det röd dag = dött i stan, vilket jag märkte när jag promenerade hem från någon kyrkgrej på kyrkogården. Mamma hänge med och hon insisterade på att det var mysigt. Det var det inte, jag frös om mina fötter =(


Jag känner lite panik stegras i kroppen så fort jag tänker på att det är skola på måndag. Jag vet inte varför, jag brukar tycka det är ganska kul och komma tillbaka. Men jag skulle inte vilja vara hemma fler dagar mest för att jag inte vet vad jag skulle hitta på. Så varför känner jag den här paniken i min kropp?   Hmmm.....


Jaha, har någon människa någon kommentar om Lasse igår?  (Idol)

Själv gillade jag det inte. Jag tyckte han gick lite för långt. Det var kul förra gången när han körde lite på musikal men det räckte med en gång. + att jag tyckte att han var lite typig mot juryn. Det såg lixom ut som om han struntade fullständigt i vad de sa.     Jag är besviken på dej Lasse! =(

Skärpning!


Kevin, on the other hand, var helt fabulous! Jihoo!! Min nya favvorit XD



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards