The Life of Annie

Alla inlägg under maj 2009

Av Annie Johansen - 3 maj 2009 17:42


Jag vill ha Spotify! I only have one little problem, och det är att jag inte vet någon som kan rekomendera mig! Pissigt! Och jag tänker inte betala 99:- i månaden för det! No way.


(Spotify är ett lagligt nerladdningsprogram för musik)


Nu är jag sur.

Av Annie Johansen - 2 maj 2009 21:13


Jag såg fram emot den här dagen men den började inte så bra.

Mitt hår jäklades med mig och jag såg ut som en pudel. Jg fick tillslut till det någorlunda.

Min far trodde på fullt allvar att man kunde sova till tio när man ska till K-stad en lördag. Han hadeigår sagt till mamma att han inte tänkte följa med om solen sken, så vi tog för givet att han inte skulle med. Men det skulle han ju naturligtvis och var på dåligt morgonhumör vilket gjorde att jag, som redan var på dåligt humör pga håret, blev ännu mer på dåligt humör.

Detta fick mig att ångra att jag hade haft några förhoppningar om att denna dagen skulle bli rolig. :P


Vi kom iväg i alla fall och åkte först till skopunkten, där de hade ett par gladiatorsandaler i storlek 36 i hela affären. =O

Sen blev det Biltema, där har jag aldrig varit i hela mitt liv och jag ser inte heller någon anledning att åka dit igen. Skittråkigt!


När vi väl kom in till stan så suckade pappa sin berömda suck när vi skulle hitta parkering. Han förväntade sig nog att det skulle finnas en reserverad plats åt honom precis utanför Stadium eller något, men HELLO! Welcome to reality! :P

Ja, det var i alla fall en stressig dag och  en av de värsta shoppingdagar jag har haft. En sak är säker och det är att pappa och brodern aldrig följer med och shoppar igen. ALDRIG.

Jag känner mig fortfarande lite panikartad fakiskt. Jag har inte riktigt varvat ner.


Jag köpte en jättefin vit klänning på Indiska för 399:-, Löparbyxor/tights på H&M för 249:- och nätstrumpbyxor till Dansshowen på H&M för 79:-.

Så ser det ut.


När vi kom hem till Sölvesborg så åt vi på Lasses. Sen körde vi hem och jag började fota en massa saker som jag ska lägga upp på Tradera så småningom och så rensade jag lite i garderoben oxå.

Nu har jag precis lookat på Robinson och nu vet jag inte vad jag ska göra... Läsa lite skvaller på nätet kanske :P



Av Annie Johansen - 1 maj 2009 23:17


Vet ni vad! 175 besökare förra månaden! Coolt.!

Av Annie Johansen - 1 maj 2009 23:09


Dagen började med att jag låg i sängen och läste Harry Potter. Efter att ha lyssnat på min brors, visserligen vackra, men oxå irriterande stämma nerifrån köket - mitt rum är ovanför köket - så gick jag ner, bad honom att vara tyst och åt frukost


När brodern hade stuckit till fotbollsträningen så gav jag och mamma oss ut och sprang. När vi kom tillbaka solade vi lite och sen shavade jag my leggs och took en dusch och sen joinade jag mor och far som satt ute på soldäcket.

Tiden gick och sen kom familjen P på besök. Vi grillade och lite sådär och de stack hem för, kanske en halvtimme sen.


Imorgon väntar en shoppingdag med hela familjen! Hur nu det ska gå! :P

Tanken på att ha far och bror suckandes utanför provrummet varje gång man provar något är inte så frestande. Men, någon måste ju lära upp brodern! Tänk sen när han skaffar tjej! Då måste han ju ha lärt sig hur man döljer att man håller på att dö av uttråkning. Och man måste lära sig att låtsas vara intresserad. Och då menar jag att göra det proffitionellt, inte bara le lite ansträngt lite då och då :P


Nu ska jag hoppa i säng!


Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards