The Life of Annie

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Annie Johansen - 7 maj 2009 22:08


Halloj alla glada!


Idag är det torsdag men om ungefär två timmar är det fredag. Jag ska gå och lägga mig nu, men innan dess en uppdatering.

Vi börjar vanligtvis medslöjd på torsdagar men idag var läraren sjuk och vi hade ingen vikarie så vi hade inte slöjd. Fast jag och några till  var där i alla fall, fast dragkedjan var inte på min sida idag så det blev ingenting gjort.


Efter slöjden hade vi matte, där gick vi igenom provet. Jag hade två poäng från MVG.

Sen åt vi och efter det hade vi engelska. Vi tittade på film.

Efter det följde tyska med läxförhör osv. och sen hade vi musik.

Vi fick klara oss utan lärare idag för vår var iväg någonstans, men det gick rättså bra ändå. Om bara alla i min grupp skulle kunna sluta vara så negativa hela tiden så skulle bli ännu bättre. :P


Efter musiken hade vi svenska. Jag renskrev stataruppsatsen och lämnade in den och sen slutade vi.

Då gick jag och H hem till H och övade på no:provet i tre timmar. Jag tror att jag kan allting nu. Fast jag har lite problem med några enzymer som jag inte kan namnen på riktigt. Men det ordnar sig.


Imorgon ska vi bada på idrotten. Klädsim. Det gillar inte jag. Men jag har ju inget val.


Nu ska jag sova, bannemej. För imorgon är det fredag och sen är det helg och, gud vad skönt! :P



Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards