The Life of Annie

Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Per Gessle?

Av Annie Johansen - 7 mars 2010 20:24


En anonym person kommenterade och gissade på att det jag sökte var en Per Gessle låt. Hehe, ja, om Per Gessle brukar ta hjälp av manskörer ;) För det skrev jag väl?


Hockey idag. I Karlskrona. VINST! 7-3, så jävla gött! Där fick dom så dom teg! Fast jag måste erkänna att tränarna var bättre idag.

På vägen till hockeyn stannade vi på Statoil och köpte den efterlängtade Melodifestival-skivan. Ni skulle bara veta vad mamma har tjatat om den!

Och här ska ni få höra en rolig sak! Jag gillar att ha hög volym när jag lyssnar på musik, därför brukar jag vrida upp volymen rättså rejält och mamma gnäller alltid om att det är för högt. Men ge henne en Melodivestival-skiva och hon ballar ur totalt. Idag överskred hon volym 14! HarreJesus! När jag först slängde en blick på volymsiffrorna så trodde jag att det stod tretti och jag tänkte att "Herregud, hon spränger högtalarna". Men nej, det var bara på elva då ;)


Nu ska pappa hjälpa mig med en tyskagrej och sen ska mamma få låna sin dator som jag använder just nu och sen ska jag se om jag kan sno den igen och kolla runt på mobiler då jag har börjat bli lite sugen på en ny.

Imorgon är dte måndag och en ny vecka. Veckan inleds med en trip till Malmö med klassen för att besöka synagogan och moskén. Hoppas vi kommer hem innan fyra så jag inte missar dansen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Johansen - 27 oktober 2016 16:52

I tisdags satt jag på bussen på väg hem från skolan. Jag, H och N slutade olika tider så jag åkte själv. Satt längst in på ett tvåsäte, tittade ut genom fönstret på, för en gångs skull, ett soldränkt Göteborg med podd i lurarna. Precis när vi lämnar ...

Av Annie Johansen - 22 augusti 2016 12:50

Förra året fick jag den stora äran att som andraårselev på PAS få vara med treorna och dansa på Mary Kay. De fyra dagarna innan skolstart då vi repade var de svettigaste och jobbigaste på hela året! Jag hade sådan sjuk träningsvärk i nacken att jag k...

Av Annie Johansen - 12 augusti 2016 13:20


  Men ni borde testa detta också för jag tror det är freakin halleluja-varning på den här! ...

Av Annie Johansen - 5 augusti 2016 19:04

En solig eftermiddag i sena maj/tidiga juni satt jag och Hilda på altanen och knep de sista solstrålarna innan de försvann bakom de onödigt höga och buskiga träden. Jag tror jag hade fått pengar nyligen och kände mig ganska rik och jag vet inte hur v...

Av Annie Johansen - 27 juli 2016 19:49

Dippen efter USA-resan asså... Antagligen förstärktes mina känslor för att jag var precis innan mens och vi vet ju alla att då går hormonerna bananas. Men även om jag skulle skala bort alla hormoner så mådde jag fortfarande jäkligt dåligt. Jag hade å...

Presentation

Mitt namn är Annie Johansen. Jag bor tillsammans med min familj i lilla Sölvesborg. På fritiden shoppar jag, dagdrömmer och dansar.
Här på bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord och jag hoppas att ni gilla't!

Omröstning

Bor du i Sölvesborg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Översättning


Skapa flashcards